pink9 kutu üzerinde yazıyor nasıl yapacağınız. Suyun, içme sıcaklığından en fazla 4-5 derece yüksek olması gerekir; kaynar su, mamadaki faydalı içeriklerin yok olmasına neden olur. Yani suyu önce içme sıcaklığına getirmeli, mamayı sonra eklemelisiniz. Kaynar suyun tamamen ılımasını bekleyecek vaktiniz olmayabilir her zaman. Onun yerine günlük olarak yenileyeceğiniz kaynamış ve tamamen soğumuş suyunuz da bulunsun bir kavanoz ya da termosta. Mama yapacağınız vakit kaynattığınız suyu ılıştırmak için onu kullanırsınız, daha pratik olur.