damlaacar1501 bir tur su kaynatıyorum cam şişeye alıyorum o soğuyor, daha sonrada başka bir su kaynatıp termosuna alıyorum. Yani bir sıcak birde soğuk suyumuz oluyor. Ben evde de dışarda da hep bu şekilde ilerledim çok rahattım. Doktorlar yanlış bilmiyorsam 6 ay kaynatın diyorlar ama benim kızım 13 aylık ben hala içeceği suyu bile kaynatıp soğutup veriyorum.