6 aylık bebeğim bir süredir geri geri nefes alıyordu. Bugünlerde iyice morarana kadar genzinden nefes alıyor sonra boğazı acıdığından öksürüyor. Hem burnundan hemde boğazından hep bir geri alma eğilimi var. Sizce solunum sıkıntısından mı yapar bir bebek yoksa oyun mu oynuyor? Çünkü bu aralar çok sık yapmaya başladı acaba bir hastalık belirtisi mi diye düşünmeye başladım