emiyomu Kızlar merhaba. 3 ay için bakıcı arıyacağım. Örneğin sabah 9 akşam 6 gibi düşünüyorum 3 yaşında oğlum için. Evde annem ve kız kardeşimde olucak. Sadece oğlumla ilgilenicek oyun oynıcak işte ona yemek yedircek vs. Ücret ne kadar olmalı sizce
sadbut emiyomu sabah 9 aksam 6 normal mesai saatleridir yani normal mesai saati calıstırdıgınız birine aya göre hesaplanırsa en az asgari vermeniz gerekir
sadbut emiyomu eğer çalıştığı yerde yemek yiyorsa yemek ücreti verilmez yani cocuga bakarken yeme hakkı olucak sonucta yemek ücretine gerek yok ama yol u konuşun bi kac vesait gidip geliyor gideri nedir
emiyomu meliiii annem demans hastası kız kardeşim hem ona bakıyor hem evin temizlik yemeği onda. Oğluma tabiki bakmak istiyor ama ben hepsini ona yüklemek istemiyorum