emosss__ şuan bizim de 2. Günümüz emzik bırakma sürecinde , ama 2 gündür öğle uykularını reddediyor gece uykusunu da uyumak istemiyor , çok ağlıyor uyumak istemiyor direniyor, bu süreç normal mi , hep böyle devam edecek diye çok korkuyorum, gece uyanınca da ağlama krizlerine giriyor, ne zaman geçecek inancımı kaybetmek üzereyim