Bir sürü video izliyorum ama doğru mu yapıyorum hala bilmiyorum yan yatırıp fizyolojik damlatıyorum çevirip sırtına vuruyorum otomatik veya manuel aspiratörle çekiyorum. Fizyolojik damlattığımda genzine kaçıp hırıltı yapıyor. 2 gündür de hafif kanlı geliyor sümüğü tahriş mi ediyorum anlamadım nedir bu işin doğrusu:( doğru yapıyormuşum gibi gelmiyor