betul60 2 gündür bebeğim sabah 4 te başlıyor ıkınıyor ağlıyor 35 günlüğüz bu neden olur gaz damlası veriyorum kaka da yapıyor
adelroza betul60 hazır o annesi rahatlatıcı masajlar yap yotube de kolik bebek müziği aç sen sakin ol ki oda sakin olsun 💕
sekerbebeginannesi betul60 gazdır bence. Gaz damlanız belki etki etmiyordur, her damla her beneğe iyi gelmiyor
sekerbebeginannesi meltemerenn canım korkma uenidoğanda normal kaka uapmamak. Oğlum 1 hafta yapmamıştı bi kere
sekerbebeginannesi betul60 bizde sab simplex ve nbl probiyotik ikisini birlikte kullanınca rahatlamıştı biraz oğlum, bende çok damla denemiştim