Ben de 4aylik anneyim. Neredeyse ilk iki buçuk ay herkese mutlaka önerilen verilen kremleri tahin yağı zeytin yağı vs kullandım fakat fayda etmedi.. en son cildiyeye gittim üç tane antibiyotik krem karıştırıp verdi o sirada tek göğüsle yani dönüşümlü emzirdim. Geçti fakat yine tekrarladi. Bende en son care olarak gümüş kapak aldım ve sürekli göğsümde hic cikarmiyorum. Az bisey tahriş olsa bile ilerlemiyo en cok Bundan memnun kaldim. Trendyoldan almıştım silver nurse. Dilerseniz bakabilirsiniz. Geçmiş olsun.