kukuleta 😂😂nekadar kotu deme bu gozle vaktigin zaman.ama yanlis acidan bakıyorsun seni emmek istiyor çünkü senin kokunu memede daha rahat aliyor.emerken sarkilar soyle, bol bol onunla konuş.senin sesine onunla konusmana şarkı soylemene alistigi zaman emerken gozlerinin icine cine bakacak.iste o duygu var ya dünyada hic bir duyguya degisilmez.sen neden bende agliyor neden bende surekli meme emmek istiyor diye bakarsan olaya stres yaparsin,stresin artrikca o daha fazla aglar.baska insanlarda biliyorki karnini doyuracak yada onu rahatlatacak bisey yok ama send var.kokunu alir almaz daha fazlasını istiyor,seni o sekilde taniyor.ayrica daha 25 günlük sut kuzusu annesi o.bol bol emzir bol bol kucakla inan okadar hizli zaman geciyor ve okadar cabuk buyuyorlar ki.benim kizim 8 aylık,ne ara 8 ay gecti bilmiyorum.simdi kucakta durmamak icin cirpiniyor. Yere insin emeklesin diye deliye dönüyor.yani keyfini sür. Bazen özlüyorum bile o hallerini ki benik bebegim kolik bir bebekti.