ilknurbakr Bende oğlum 1 yaşındayken diger ogluma hamile kalmıştım etraf ne der nasıl bakıcm diyerek sakın isyan etmeyin ,yüzlerce çocuk isteyipte nasip olmayan insan var ,Rabbim nasip ettiyse vardır bir bildiği. Sizi şu an çok iyi anlıyorum bende çok ağladım sitem ettim düşürmeye bile çalıştım anne karnında o kadar şeye tutundu yavrum ama 10 aylıkken kaybettim yavrumu ilk 3 ayımız evde diğer aylarımız hastanede yogun bakımda geçti. sitem etmeden Rabbime sığınıp tevekkül etseydim belkide bunları yaşamayacaktık ,keşke şu an olsada abisiyle her yeri dagıtsalar.. Eminim şu an ki piskolojiniz çok kötüdür ama inanın rabbim bi şekilde güç veriyor geçmez dediğiniz günler bi bakıyoruz anı olarak kalıyor. Umarım sağlıkla huzurla büyütürsünüz bebeklerinizi. 🌸