Balin_annesi Gul-42 peki herhangi bi zararı var mı hiç bir doktor böyle biseyden bahsetmedi yani kendiniz mi alıp denediniz ne gibi faydaları sağladı
Gul-42 Balin_annesi hem cürümeyı hem lekelenmeyı onluyor doktor onerır doktorumuz bonny tınny markasını onermıstı ben bunu aldım
Gul-42 livanurvealpinannesi61 katılıyorum oglumdada leke yaptı üst dort dısınde suan 4.5 yasında sarı lekelı
Balin_annesi UrbanMom halla halla bide şey var çocuktan çocuğa değişiyor mu ki bagisiklik anlaminda ? Bizim çocuk herseyden yemez doğru söylüyorsunuz pekmez de tek başına o kadar etki etmez işte
Balin_annesi ebrusafura ben damla olarak değil yarım milime kadar 2 kez çekip veriyorum eczacı bu şekil kullan dedi bilmiyorum ki
Gul-42 Balin_annesi evet yanı krem gıbı dusunun nasıl elımıze yüzümüze suruyorsak işte dısımıze suruyoruz
Gul-42 Balin_annesi evet oyle pahalı yok trendyoldan almıstım eczaneye hıc sormadım ama sız doktora danısında alın tabı yanlıs yonlendırmeyım ben
Balin_annesi Gul-42 biri daha post açmış tesadüfen gördüm dediğiniz kremden baya da memnunlar yani yan etkisi fln yoksa her çocuk kullanabiliyorsa hemen alayım size de çok dua ederim valla
kelebek671 lua kaç damla kullaniyorsun ocean microfer ben o damlaliktaki çizgiye kadar günlük bir defa veriyorum ama acaba yeterli mi
lua kelebek671 bebeğin kilosuna göre veriliyor, her 1 kg için 1 damla fazla veriyor olabilirsiniz yani şuan.