5 yaş çocuğumun demiri dusuk nerdeyse 1 senedir. Ama dişlerden de baya sıkıntı çektik çoğu çekildi çürüktü diye kalanlarla yola devam ediyoruz devletteki doktor demir dusuk çıktı diye şurup verdi ama boyalı belli kullanmak istemedim özel almak istedim bi eczane sidefer bi eczane ocean microfer tavsiye etti bugün ocean aldım geldim sabah vermeye başlıcam insallah. Çocuğuna kullanan var mı ne kadar veriyorsunuz kabizlik yapıyor mu (zaten kabizlik problemimiz de var) gerçekten demiri yükseltiyor mu ??