30 yaş ,177 boy ,122 kiloyum. Kendimi bildim bileli hep kilolu bir insanım . Diyette sporda sürekliliğim yok hırslanıyorum 10 15 gün biraz kilo veriyorum sonra bozuyorum . Artık bu döngüden sıkıldım aynaya bakmak kıyafet almak bile istemiyorum . Nasıl kilo vereceğim ben ya .. tüp mide düşündüm eşim karşı çıkıyor. Tiroid, insülin var . Ramazandan sonra çok hırslandım evde yürüyüş bandım var onu yapacağım . 25nde dr randevum var kan değerlerime baktıracağım tekrardan ona göre vitamin takviyesi alacağım en son d vitaminim yerlerdeydi . Collogen aldım daha başlamadım . Boyuma göre ideal kilom 75 ama 80 90 olsam da yeter . Aranızda benim gibi olan ve kilo veren var mı ? Tavsiyeleriniz neler ?