smileylaylom
evet ve çoook çok mutlu oldu.😍 İsmi Nisan arkadaşımın. Bu uygulamadan da haberi yokmuş belki o da katılır aramıza 🤓
Hahha Bebetut 😂
Ay çok geçmiş olsun, Allah korumuş. 🤭 Kaç aylık?
Benim bebeğim üç aylık daha, iki dk arkamı dönemiyorum daha şimdiden. Kendini ittire ittire geri gidiyor ve kendi ekseni etrafında dönüyor 😅
Başlıkla alakalı değil ama; ne zaman ve nasıl oturma pozisyonuna alıştıracağım bebeğimi? Babysitter’da daha dik pozisyona geçebilir miyim artık ki? Üç ay kontrolünde sormayı unuttum hemşiresine, siz deneyimli annelere sorayım..