17 aylık bebeğim yaklaşık 2 haftadır ilk başta burun akıntısı sonrasında öksürmeye başlayınca sağlık ocağına gittim antibiyotik yazdı hafif bogazında enfeksiyon var diyerek şimdi de hırıltı ve öksürük var aynı şekilde burnu da akıyor sürekli temizliyorum buhar veriyorum ateş vs yok halsizlikte yok enerjık yemesinde içmesinde de aynı şekil de bi sorun yok suanlık ama hırıltısı beni endişelendiriyor daha önce de havale geçirmişti evde yapabileceğim önerileriniz var mı acaba bide hastaneye gitmelimiyim sizce