Alyabebek34 Eğer şuan kabızlığın varsa ve demir ilacı kullanıyorsan kesinlikle değiştir derim . Bende 5 ay önce ikinci doğumumu yaptım ölüyordum ağrıdan artık bayılma noktasına geliyordum . Sebebi iseeee ( sonradan dank etti ) kabızlıkmış. Kabız olunca gazınıda çıkaramıyorsun bilirsin ameliyattan dolayı gazın olacak ,hem gaz hem kabızlık dikişlerimi ciddi derecede zorlamıştı. Bilmiyordum tecrübe ettim ama çok acı oldu