Antibiyotik kullanıyorum. Yine oluyor vücudumda. Çocuğumla ilgilenmekten kendimede iyi bakamıyorum sanırım. Boğazımda ve vajinal enfeksiyon var nasıl bitirebilirim. Akgünlük sakızı Akasya gamı gibi şeyler aldım hepsini de kullanmıyorum ara ara kullanıyorum farklı tepki yapmasın diye. Doktorda sadece antibiyotik veriyor kullanıyorum ama olmadı.