Kızlar merhaba 6.5 ay önce doğum yaptım. İlk reglim 4. Ayımda oldu. Baya bol bi kanamaydı. Onsidan sonra uzun bi süre olmadım. Ama bu ramazan ayında üç kere birer günlük kahverengi lekelenmem oldu. Böyle olan var mı. Doktora gidemiyorum bu aralar o yüzden soramıyorum bilgisi olan var mı lütfen ??