Ballibademin_21 sosyal anksiyeteniz var sanırım. Sesinizi çıkarmamışsınız. Tüketici hakları böyle durumlar için var. Yarın gidin fisiniz ile. Dün böyle bir alışveriş yaptım o an fiyatlara dikkat etmedim indirimi düşmemişsiniz diyin. Hem indirim kartı satıp hem indirimi düşmeyen onlar. Suç onlarda yani. Hiçbir şeye ederinden fazla para vermeyin yazık günah. Ben olsam gider hepsini iade ederdim bu durumda 🙂 para kolay kazanılmıyor. Annem derdi ki siz onlardan zengin misiniz😂 o eşinize de bişey derdim de demeyecem..