Arkadaşlar merhaba acilen iş bulmam lazım. Ben öğretmenim dolayısıyla kendi alanımda en erken Eylül’de işe başlarım ve bu benim için çok geç. Çağrı merkezi olur eğitimle ilgili bir iş olur bambaşka bir şey olur fikirleriniz varsa benimle paylaşır mısınız lütfen?