Kızlar merhaba bebeğim 3,5 aylık 1 aylık olduğundan beri gece mama vermeye başladık sütüm tam yetmiyor. Günde bazen 1 kere bazen çok acıkır ağlarsa 2 kere mama veriyorum(aynı zamanda emziriyorum) başlarda kakasını yapmasından yana hiçbir sıkıntımız yoktu ama son 1 aydır çocuk resmen kakasını zorla yapıyor 3-4 günde sadece 1 kere yapıyor oda böyle biraz yapış yapış gibi ve eskisi gibi sıvı değil. Sizce bunun sebebi nedir mama desem en başında hiçbirsey yoktu acaba bağırsaklarında mı bir sorun var