gokce_yekta Anneler merhabalar 18 aylık bebeğim var Philips avent suluk kullanıyordum büyük boy ve küçük boy ama bebeğim başlık uçlarını ısırarak kopartıyor farklı önerebileceğiniz akıtmayan suluk var mı
Gldekpnci gokce_yekta plastik olarak munchkin öneririm ama önümüz yaz sular ısınmasın aşırı derecede diye ve sağlık açısından hemde çok memnun oldugumuz için skıp hop çelik suluk öneririm
FtsCvlk efnannisa 12+ olanı kullanıyorsunuz değil mi? Sipariş verdim ama daha büyük yaş aralığı için olanı yok diye gördüm çünkü.
NariNariKiminYari gokce_yekta munchkin güzel yeğenimde ısırıp kopartıyor ayrı olarak pipetini alabiliyorsunuz
zencefillikurabiyeadam gokce_yekta ilk başlarda sadece mamajoonun suluğu ile su içti. Sonra sırayla munchkin 360 derece bardağını ve pipetli suluğunu öğrendi.
Ayssan Arkadaslar herkese selam.. oglum 21 aylik biberonu sadece su icin kullaniyoruz ucunu koparmak uzere suluk alicam philips in lipetli olanindan geceleri uyanio.surekli su istiyor biberon aliskanligi olabilirmi bi fikir verebilirmisiniz 🥰🥰
hasan033 Ayssan bence olmaz görümcemin oğluda iki yaşına girecek ve ne zamandan bı yana phlpsn pipetl olanından çiyor ama aslada kopmadı daha😁
efnannisa FtsCvlk evet onu kullaniyorum daha büyüğü yok şuan pek kullanmak istemiyor bardak istiyor ama parka falan giderken götürüyorum gayet kullanışlı ve koku yapmiyor
gulefsan1 gokce_yekta kesinlikle munchkin alın. Pipetle içmeyi beceremez diye aventle eziyet çekmişim resmen. Aldığım gün öğrendi çok büyük kolaylık.
cydnr gokce_yekta 12 aylık olduktan sonra Munchkin aldım 2. Pipeti 20 aylık olduğunda kopardı. İlk pipette benden kaynaklı akıtma sorununu yaşadığım için 2.yi almıştım. Ama aşırı memnun kaldım 2 yaş üzeri üretse tekrar alırdm pipeti çok ince çünkü. Şimdilik Chicco ısı yalıtımlı 14m+ aldım akıtmıyor pipeti kalın koparmaz inşallah daha 1 hafta oldu çünkü.
mamabear_ gokce_yekta munchkin ve nuk evolution pipetli suluk. İkisi de hiç akıtma, koku yapmıyor. Severek kullanıyoruz.