Kızlar iyi geceler. Gece beslenmesini 2 aydır kestik geçen hastalandığında vermiştim gece de o günden beri 2 haftadır baya baya meme düşkünü yavrum en son dün gece çıktığımız 2 saatlik yolculukta emdi emrek 1 saat uyudu sonrasında emmedi. Kardeşimin evine geldim burayı mı yabancıladı babasını özledi bana mı tavır alıyor anlamadım istiyor memeyi açıyorum ağzını dokundurduğu gib çekilip gidiyor. Memeyi bırakıyor mu yer değişimi mi hiç bişey anlamadım ben bu işten (bu Arada aşırı meme düşkünü daha dün öğlen uykusu boyunca 1,5 saat emerek uyudu)