kkelemcisoy Bu neymiş kız böyle canım çıktı, sakin bebeğin içine başka bişey girdi tövbe estağfurullah kfödmgmröög
KendiEvimdeDeplasmandayim kkelemcisoy sabır turnosolu gibiydi. 8.ayda çok zorlandım. 14aylık olduk başıma geleceklerden habersiz bekliyoruz yeni atakları 😂
NariNariKiminYari kkelemcisoy moral bozmak gibi olmasın Allah 3 yaş atağında çocuğu olan annelere sabır versin o kadar diyeyim 🫠
Marianne kkelemcisoy ilk çocuğumda atakları takip ederdim. İkincide hiçbir şey takip etmeme rağmen o atakları görebiliyorum. 2 yaşını göreyim bir rahatlayayım. Hepimize güç ve sabır versin.
kbrayksel Bence her bebek değişik aylarda atağa giriyor djjdjd benimki 6. Ayda ve 12. Ayda girdi. Başka da girmedi çok şükür 😂
kkelemcisoy sevgiynk gündüz çok hareketli gece uykusuna geçerken ne kucak ne beşik ne meme her şeyi reddedip ağlıyor 😔
accountant kkelemcisoy yav bir de bu mu var of ne zaman başlıyor 7 ay 6 günlük başladı mı bizimde yoksa çocuk uyumuyor
KendiEvimdeDeplasmandayim smileylaylom dişe zaten alıştım 6.ayda bi başladı aralıksız devam ediyor. Ama 8.ay kabus gibiydi ya 😂
smileylaylom KendiEvimdeDeplasmandayim 8. Ay bizde kabus gibi diş de eklendi x2 😁 bi de ben 8,5 aylıkken arkadaşıma bebek görmeye gittim 1 haftalığına şehir dışına. Vakit geçirelim diye bir hafta kaldık. Yarısını hatırlamıyorum bol kaoslu zamanlardı çünkü onun bebeği 1,5 aylık ve gazlıydı 🤣🤣
KendiEvimdeDeplasmandayim smileylaylom arkadaşınızın morali bozulmuştur bu büyüyünce düzelmiyo mu diye 😂