kedili1anne Kızlar 8 ay oldu ama hergün bir yerim ağrıyor başım bacaklarım birgün belim Geçici diyorlar ama sanki çöktüm Kan değerlerim de iyi. Ne bileyim siz nasılsınız 2. Yi düşünemiyorum ben çocuk olarak. Hergünüm ağrılı
accountant kedili1anne 7 aylık bende öyleyim hamileyken çok enerjik ve iyiydim doğurana kadar gezmelerden geri durmadım şuan hiçbir şeye halim yok
HELELEKADIN kedili1anne altta biri yazmış 2 yaşında yeni kendime geliyorum diye bende öyleyim. sanırım 2 yaşa doğru alışıyor rahatlıyorsun oğlum 2 yaşında 1 2 aydır iyi hissediyorum öncesi rezaletti geçicek yani ☺️
kedili1anne arzuapo sarılalım 😓 Hergün niyet ediyorum çekinmeye gezmeye birşeye ama sürekli sakat gibiyim
seyda_emir_humeyra kedili1anne Bende aynı durumdayım 30 yaşındayım ama bildiğin bayağı dizlerim ağrıyor. Bebeğim 5 buçuk aylık oğlum ise 4 buçuk yaşında . İkisine yetişmek çokkkkk zoooorrrr 😀