hifaaaakim Kızlar 6 aydan sora değiştirdiniz mi avent emzikleri Yoksa 0-6 aylıklark emiyolarmı baya indirödeyken alıcam ona göre
merveeeees1 hifaaaakim bende baya bi indirim gördüm bizimki 4.5 aylık 6-18 ay olandan aldım bir tane :D 0-6 ay olan ile arasında baya fark var büyüklük açısından o yüzden bence 0-6 aylığa çok devam edilmez gibi
hifaaaakim beyzz60 yaaa 😂hemde dişleri çene yapısı için önemli bişeymiş galb ama siparil verdim bile ya pahalıda bi emzik ve 2 li olması saçma çünkü biri daha açılcak duruyo muhtlemn gelende i hiç kullanılmıycak
beyzz60 hifaaaakim uykuya geçerken kullanıyorum sadece beş on dakka normalde vermiyorum zaten dahada almam bırakır yeter heralde bu kadar emzik
hifaaaakim beyzz60 ay bizim elimiz kolumuz emzik ya iyiki tutmuş yoksa napardık yani sence bende iptak ediyim mi
beyzz60 hifaaaakim yani alyosan büyük al riske girme yinede ama ne kadar erken kesersek o kadar iyi emziği yoksa uykuya çabuk geçiyolar iyi oluyo ama işte aklı ermeden bıraktırmak lazım
hifaaaakim beyzz60 tahmini ne zamn bırakıyolr ki ya bizim kolaylığmız emzik bn 1 yaşnda falan kesmeyi düşnyrm
Tugcebb hifaaaakim benim ki 6 ay itibariyle hemen geçmişti üst numaraya. Tesadüfen bir yere giderken unutmuştuk almışken büyüğünü alalım 6 aylık oldu zaten dedik şansa emdi. Eve döndüğümüzde küçüğünü verdik hatta tutamadı ağzında kolay adapte oldu 🤦🏻♀️
deniz42mrs hifaaaakim yedinci ayda geçtik herhangi bir sorun yaşamadık ilk başta öğürdü ertesi gün bir daha verdiğimde kabul etti