kezbanatalay Kızlar merhaba. 23 aylık bebeğim var. Dün sabahtan beri sütten kestim emzirmiyorun. Şuan göğsüm sert ve ağrı hissediyorum. Göğüsten nasıl keserim sütü acaba? Öneri tavsiye tecrübelerinizi aktarırsanız çok mutlu olurum.
rumisssa kezbanatalay sabun koy memenin yanına sutyenin içine yeşil beyaz klasik kalıp sabun birde ispirto sütü kaçırıyor diyorlar
pembekalanchoe kezbanatalay kendim henüz denemedim ama Mom da biri kullanılmamış sabunu ikiye bölüp her bir parçasını bir göğsüne koyup birkaç gün öyle kalıyormuş. Kendi kendine çekiliyormuş süt.
twinmom5450 kezbanatalay kiremitte ateşin közüne göğüsten birkaç damla süt damlatınca kesiliyor diye duymuştum bi yakınımın bebeği vefat etmişti öyle yaptılar ama dediğim gibi kendim uygulamadım
kezbanatalay rumisssa bunu bugün çok duydum deneyeceğim bakalim faydası olacak mi teşekkür ediyorum yanıt verdiğiniz için 🌺
kezbanatalay lilyr ilaç hakkında da çok fazla olumsuz yorum duydum yoksa benimde aklıma ilk ilaç kullanmak gelmişti. Ama biraz korktum açıkçası. Teşekkürler yanıt verdiğiniz için 🌺
twinmom5450 kezbanatalay göğse vs bişey sürülmediği içim bi zararı olacağını sanmam denenebilir 😊bebeklerim emmeyi bıraktı 40 günden sonra ama benim sütüm direk kendi kesildi hiçbişey yapmadım keşke olsaydı emzirebilseydim