dilan2431 benim kızımda 24 aylıkken böyleydi sonra bir açıldı su an 32 aylık olmak üzere benimle sohbet ediyor masallah. Kesinlikle gün içi konuşma, oyuncakları konusturarak birlikte oynama biz cok etkisini gördük ve günlük hayata dahil etme yine konuşarak hadi dışarı gidiyoruz hadi çöp atalım bugun hava soguk mu gibi. Acaba kalem neredeydi böyle şeyler yapardım ben. Başlarda anlamadığını düşünürdüm hep işe yaramıyor gibiydi ama şuan meyvesini fazlasıyla yiyoruz bide kalabalık ortam mutlaka görmeli cocuk buna ınanıyorum ama gurbetteyseniz ne çare tabi. Kafanıza takmayın her çocuk bir degil. En basitinden bi arkadasım vardı aynı ayda doğru cocuklarımız o 4 aylıkken döndü 6 aylıkken emekledi benim kızım 6 aylıkken döndü yani bi tarafına düşünün cok kafama takardım felan ama benim kızım sonra depar attı şu an konuşması anlaması ondan önde kafanıza takmayın. Onun kızından önce konuşmaya başladı yani geride oldugunu dusundugum cocugum herkes biseyler diyor zaten