Gerek yok şu ara riske atmamak lazım bebeklere genclere birsey olmuyor diyorlardı iranda maalesef bebeklerde de pozitif çıkmış araştırın isterseniz. Belki size olmaz ama toplanan kişilerden birine olur her türlü kul hakkı. İnsanlar zaten dikkat etmiyor birde biz teşvik etmeyelim