Kızlar selam ç bir şey danışmak istiyorum. Bebeğim 4,5 aylık. 4. Ay kontrolünde doktor kilo alımı gayet iyi dedi sadece emziriyorum bu arada. Ama özellikle son 1 haftadır sütüm çok azaldı gibş hissediyorum. Örneğin sol göğsümden emerken kendisini geri çekiyo ağlamaya başlıyor emme sesi gelirken gelmediğinde sütümünde gelmediğini anlıyorum, sağ gögsüme geçiyor orayı emmeye başlıyır ama 5 dakika sonrasında aynı şekilde çekilip ağlıyor. Ne yapsam süt arttırıcı bir şeyler kullansam etkili olur mu? Ya da başka önerinşz var mı