ayshkn ben postu açtıktan bi kaç gün sonra yürümeye başladı. Dönmesi de geç olmuştu dönmüyor diye post açmıştım yine bi kaç gün sonra dönmüştü keramet post açmakta sanırım 😅 benim kızımda sizinki gibiydi uzun süre ayakta duruyordu, adım atmaktan korkmuyordu ama sanki atmak istemiyodu emeklemeyi tercih ediyodu. Postta elinden tutup gezdirin yazanlar olmuş bi kaç gün sürekli gezdirdim sonra kendisi de yürümeye başladı öneririm 😊 parkta falanda elinden tutup yürüttüm heves etti sanırım