Pourik hataydayiz gecen sene geldik bizde hala toparlanmis degil deprem sonrası tv de gördüklerinize inanmayın. Benim esim 24-24 çalışıyor iki haftada 1 mesai denk geliyor maas yönü iyi tam tazminat burasi. Ev kiraları 12-15 arasi genellikle tokilerde ev var güvenilir sağlam yerler tokide. Biz daha önce başka bi ev tuttuk sonrasindw sorun yaşayınca tokiye gectik. Okul, kres, hastane imkanları yeterli bu yönden sorun yok. Sadece inşaat çalışmaları çoğu yerde devam ediyor bu nedenle toz maalesef ki var ama yaşanılır bi yer kötü değil kesinlikle