Ben direkt ateş , sıtma , titreme birden grip oluyor gibi hissederek üşüyerek hasta gibi oluyorum ve sadece parol içerek geçsin diye bekliyorum 😔 eğer kendinizi kötü hissederseniz hiç beklemeden genel cerrahi veya meme cerrahi bölümüne gidin antibiyotik kullanın ihmal etmeyin ilerlemesine izin vermeyin 😔