kubrakaradumann bahsettiğiniz dönem tam meraklı oldukları keşfetmek istedikleri bir dönem benim oğlum şu an 19 aylık 14:15 aylıktan beri aşırı aşırı hareketli ve meraklı dediğiniz şekilde normal aslında yani bu merakları bu keşfetme hevesleri hareketli olmaları da enerjilerini atmalari da normal. Ama tabi her çocuk aynı olmuyor, çocuktan çocuğa fark edebiliyor daha sakin daha az hareketli olanlar da var, benim oğluma da eşimin ailesi çok şaşırıyor çünkü onların sülalesi genelde çocuklar sakin mizaçlı öyle çok tırmanma hoplama zıplama bilmiyorlar.