Kızım 3 gündür rahatsız bronşit başlangıcı dedi doktor. Azro verdi antibiyotik bir de zatiden damla burun spreyi aldık tuzlu su. 8,5 aylığız düşmeyen bi ateş var inip çıkıyor . Calpol veriyorum 4 saatte bir bayram dolayısı ile de Kayınvalidemlere geldik çorabına sirke bandırıp giydirelim diyor ? Ne düşünüyorsunuz bir de fitil atalım dedi doktor vermez miydi bunları faydalı olsa ?