Kızlar bayram için memleketime gideceğim oğlumla beraber. İstanbul’dan Eskişehir’e gideceğiz. 3 saat civarı bir şey sürüyor. Daha önce bebeğiyle tek başına tren yolculuğu yapan var mı? Eşim çalışacağı için bizimle gelemeyecek 🥲 Umarım huysuzlanmaz ve uyur 🤲🏻