minnakanneyim defnennannesi sürekli kucakta olmak istiyor yere koyunca bağırıp ağlıyor anne babadan başka kimsede durmak istemiyor huysuz ama geçecek bunlarda
evolution defnennannesi hayır malesef ailelerimizle farklı şehirlerdeyiz ve baya uzağız. Direnmeye çalışıyorum. Bir yandanda daha farkında her şeyin hoşuma gidiyor. Bugün öğlen uykusundan sonra akşam sekize kadar uyumadı mesela 6 saat ilk defa bu kadar uyumamazlık yaptı gündüz vakti
cukurlutugcee Berbat geçiyor. Sürekli çığlık, iştah desen yok huysuzluk bol bol.. Diş çıkarmaya çalışıyor ama patlatamiyor.. Daha sayayim mi ?