IpekIncii Kızlar dik süpürge alacağım şarjlı olanlardan lütfen bana tavsiye verir misiniz çok pahalı bir şey istemiyorum yaklaşık bütçem 25.000 civarı en fazla hepinizin Dyson diyeceğini biliyorum onun yanında farklı bir Marka örneği veya Dyson’da hangi model?
Niyesordunbucevabi IpekIncii Dyson da v12 kullanıyorum çok memnunum sadece haznesi küçük çabuk doluyor
organikirmik IpekIncii Dyson gen5 kullanıyorum memnunum. Bundan önce Philips kullanıyordum 7400 serisi yanlış hatırlamıyorsam, ondan da memnundum
Yusufagahinannesi IpekIncii gen5 kullanıyorum dyson çok çok memnunum gözüm kapalı öneririm. Pek çok dyson modeli denemiş ve kullanmış biriyim v 16 veya gen5 öneririm Görümcem phılıps kullanıyor süpürdüğü pislikleri bildiğiniz geri bırakıyor süpürgeyi kapatıncs berbat
Elevka_96 IpekIncii philips kullananlar memnun değil bende bosh vardı oda kırıldı başlığı kullanıcı hatası diyip yenilemiyorlar en iyisi dyson gibi ben v 15 i düşündüm kendim için ama bütçenizi aşıyor o zaman v 10 bakın en azından haznesi büyük hafif ve başlık sayısı fazla emiş gücü kullanım süresi v8 v12 v10 aynı özellikler var . v 12 nin eksisi haznesi çok küçük ama ışıklı başlık olsun illa diyorsanız bunu düşünün. Onun dışında v10 absolute iyi bence. Silme isterseniz silme özellikli de var ama başlık sayısı azalıyor.
asilazmazbalkokmaz Philips’ten uzak durun derim. En azından Aqua Plus modelinden. Samsung kullanıyorum memnunum 🙂 Dyson kayınvalidem kullanıyor, memnun. Genel olarak kullanan herkes memnun ki Dysondan
Asyaveannesi04 IpekIncii ben dyson v10 kullanıyordum 5 senedir ama artık bataryası bitti yani. V16 aldım yeni çok iyi. Arkadaşımda bosch serie7 kullanıyor oda memnun