oyle ne kadarlık çocugunuz konuşmalar çok karışmış yakalayamadım o kısmı. Biz de isme tepkisizlik kısıtlı göz teması var diye 18 aylıkken götürmüştük. Bize tanı koydu tanı koyuyorm hemen özel eğitime başlayın dedi. Şuan 2 yaş 9 aylık isme tepkisi var. Göz teması kısıtlı. Doktorun dediğine göre zekası üstün ama iletişim kısıtlı, acı eşiği yüksek kafasını yarsa anca öyle ağlar yoksa ağlamaz, saçına dokunulmasını sevmez banyo sevmez kafa yıkama kısmını. Ama kum çamur çimen dokunur. Okumaya çalışıyor şuanda mesela diğer çocuklara ilgisiz. Bir farklılık hissediyor anne. Saklambaç oynar beraber , bebeklere yemek yedirirz, konuşma ayına göre geride ama kelimesi var. Bunları yapmasına rağmen cocukta iletişim bozukluğu olduğu için tanıyı aldık ki diğer cocuklarla aynı ortama koyunca fark hissediliyor anlatabilmişindir umarım