Kızlar bebeğim 3 aylık oldu. Ama doğduğundan beri ağzından burnundan kusuyor. Bazen nefessiz kalıyor çok korkuyorum. Sürekli yutkunma hareketi yapıyor. Anne sütü alıyor sadece. Ama işin içinden çıkamıyorum sütüm mü yaramıyor. Yaramıyorda kilo almazdı kilo alımı iyi. Napacağımı şaşırdım çok korkuyorum. Bana emzirmeden sonra 20 dk dik tut reflü yatağı al gazını çıkar mutlaka ve sütün tazyikliyse ön sağım yap demeyin hepsini yaptım herşeyi.