Birkaç gündür oğlum sürekli ağlıyor. Yani evde sıkılıyordur diyorum dışarı çıkarıyorum ki zaten her gün günde iki kere dışarı çıkıyoruz, yok dışarı çıkarken ayrı ağlıyor dışarıda ayrı ağlıyor. Yürümek istiyor ama indirdiğim zaman kucağa gelmek istiyor. 15 aylık. Dişlerinden biri patlamış onun ağrısı mı bilmiyorum. Sizde durumlar nasıl? Böyle sürekli ağladığında ağrı kesici veriyor musunuz