asyazerenn Rukiye-erva internet sitesi yok maalesef. BİM’in ürünleriyle aynı satıyor. Ben İstanbul’da yaşıyorum burda baya şubesi var. E bebekten de bakabilirsin 90 adet 65 tl
[silindi] Rukiye-erva Molfix kullanıyorum. Sızdırma pişik hiç bir sorun yaşamıyorum. 4+ numara 136 adet 103 tl ya aldım en son Trendyoldan
Seda_123 Rukiye-erva 2 aylık bebeğim biz internetten prima alıyoruz gayette uygun indirime giriyor 180 tanesini 130 liraya aldık geçen ay molfix kullandım hiç memnun kalmadım hep dışına geçirdi pişik yaptı
[silindi] Rukiye-erva ben Molfix kullanıyordum uzun süredir bizim bulunduğumuz yerel bir AVM’de çok çok ucuza satıyorlardı dün goon almak zorunda kaldım fazla gezmemek adına ve şimdilik iyi gibi
simgecan Rukiye-erva pampers pure evet pahalı ama çok memnunum değiştirmeyi düşünmüyorum 3numara kullanıyoruz içinde 22tane var 50tl
SevgiLina_ Rukiye-erva bende prima kullaniyrdm miniese gectm canm cok memnunm hic sizdirmadi pisk olmadi
Huzurum12 Rukiye-erva molfix 4 numara 152liyi 100 liraya aliyordum sonra canbebe aldim 90 liyi 60.lira ama canbebe molfixe nazaran daha iyi bence sizdirma felan yapmıyor ince bir dokusu var beğeniyorum ben
durununannesi18 Bezi bebek kendi seçiyor bence 😀 o kadar bez denedim. Kimi pişik yaptı kimi sızdırdı kimisi de lastik izi yaptı. Bende en son minies i denedim memnunuz. 4 numara 27 tl 44 adet. Migros ta
55eren55 Aselhafsam sleepy sensitive kullanıyordum sleepy natural bebeğime iyi gelmedi pişik yapmaya başladı
Esdoel Rukiye-erva BİM’in bezini kullandım kızıma 2 buçuk sene oğluma da kullanıyorum hem uygun hemde güzel bizde sızdırma pişik yapmadı ama diğer bezlerden çok çektim Prima Molfix sleppy. Bunlar sızdırdı pişik yapti