ebruli5 Kizlar bebegim 1 bucuk yasinda bazen durup dururken yan bakip güluyo yada yukari dogru bakiyo saclari da cok gozunun onunde ondan mi neden yasayan var mi aranizda belki gecicidir ama goz problemi olsa gormede daha once teste goturduk
3kedili2bebekli ebruli5 muhtemel sadece oyun yapıyor 😂 oğlum da yapar ama saçın yuzunde olması etki ediyor evet yukarı baktiriyor oğlumun da öyle topluyoruz saçlarını ama yan bakmayı demeniz gibi gülerek bakıyor oyun yani bir amacı var endişe etmeyin görmede de problem yoktur