zencefillikurabiyeadam Merhabalar. 11 aylık oğlum eliyle bir şeyler yemeyi seviyor. Ama boğulur korkusuyla her şeyi önüne kuş besler gibi minicik ufalayıp veriyorum sjdkdkd. Doğru mu yapıyorum yanlış mı karar veremiyorum. Siz nasıl veriyorsunuz?
nadidelifora zencefillikurabiyeadam boğulma riski hep var. Çoğu akşam haberlerde koca koca insanların çocukların yemek yerken boğulduğunu hemlick manevrası ile kurtulduğunu izliyoruz.Tolore etmeyi öğrenene kadar hangi yaşta verirseniz verin zorlanacak. 11 aylık bebek artık herşeyi kendisi tutup ısırarak yiyebilir. Gerektiği kadar koparmak fazlasını atmak çiğnemek bunlar önemli beceriler. Fırsat verin derim. Hemlick manevrası yapmayı öğrenebilirsiniz ♥️
organikirmik zencefillikurabiyeadam ne kadar ısırabildiğine bağlı ya benim oğlum ısırmayı anca 12-13 aylıkken öğrendi fkkf o zamana kadar ne versem ağzına komple tıktığı için ben de parçalayıp önüne veriyordum.
yaraliceylanim zencefillikurabiyeadam yanlış canım bu şekilde alistirirsan heo böyle gider bende çok korkuyodum ama bebeğime güvenmeyi seçtim zaten yutamayinca kendileri çıkarıyor he cikaramazsa sırtına vurmaniz lazım hemlick bebeklerde nasıl yapılır videolar izleyerek öğrenebilirsiniz ben iki kere boğazından aldım elimi sokup yapamam diye xok korkardım ama o an bir güç geliyor insanasuan 20 aylık ama hala boğulma riski var kaldı ki bizim bile boğulma riskiniz vsr baktım takılıyor cat Bi tsne sırtına vur çıkıyor gidiyir böyle düşün kwndisni rahatlat bizim Bi akraba da çok korkuyordu cocuk ilk okula başlıca hala o şekilde yiyor ısırıp yiyemiyor onune küs yemiyo gibi koyuyorlar taze fasulyeyi minicik kestiğini gördüm ya da makarnayı bile küçültüyor yedirebilmek için yoksa boğazından geçmiyor çünkü öyle alışmış
zencefillikurabiyeadam nadidelifora evet haklısınız biraz cesaret etmem gerekiyor galiba. İlk yardımla ilgili çok video izledim Allah kimseyi kullanmak zorunda bırakmasın 🤲🏻
huma216_ organikirmik benim kızımda corba içiyor sadece kahvaltılıkları falan alıp yemez eliyle yeisn istiyorum ama corba hariç bisey yemediği için veremiyorum eline bisey dilini değdiriyorum yemiyor
zencefillikurabiyeadam yaraliceylanim yaaa öyle alıştırmak da çok kötü. Bırakacağım ben de artık. Teşekkür ederim yorumunuz için 🙏🏻
huma216_ organikirmik bizim mercimek yayla sehriye tarhana sebze corbasi birde makarna haslama yumurta başka bisey yok bunları döngü yapıp veriyorum patates kızartması faln da yemiyor arada sebzeli pilav başka bsey yok et tavuk faln hiç bsey yemiyor