istanbul12 mionku bende 19 haziranda doğum yaptım valla daha emeklemiyor ama yürüteçle bile peşinden koşturuyorsa yürüdüğünde ne olur bilemiyorum 🙈
dygskerem mionku 6 haziran oğlum 🐣 hiç durmuyor oturmuyor sürekli kalkıp yürümek gezmek istiyor artık yoruluyorum ama herşey çok keyifli yeni şeyler öğreniyor çok hoşuma gidiyor 🐣
nskrt mionku Nlyy serenyaren adalets altay2123 kızlar sizin bebişlerde ayrılık kaygısı var mı? Odadan çıktığınızda ağlıyorlar mı benimkinde yok korkmalı mıyım?? Çok umrunda değil yani odadan çıkmam onun için 😂
mionku istanbul12 yaa yandık. 😂Banada 9. Ay en zorlu ayı gibi geldi. Benimkide normal emeklemiyor ama komando gibi sürünerek çok hızlı gidiyor. 😂😂
hangimizsevmedik 3 Haziran 🥰 çok hareketli hep oyun derdinde. İyi ki ablası var . Oyun ihtiyacını karşılıyor. Yoksa bizi yerdi 😅
mionku Nlyy hahah 9.ay gümbür gümbür geldi. Geceleri uyku gerilemesi de yaşıyor musunuz bu sıralar peki ?
hangimizsevmedik mionku o da kız. 7 yaş var aralarında ama ablası onu oynatıyor. Ama yine de yalnız bırakamıyorum. O da küçük . Allahtan babaya aşırı düşkün . İşten gelince hiç bana gelmez. Çığlık kıyamet ağlar babası için 😅
adalets 29 Haziran doğumluyuz, 8. Ayina 10 gun kala basladi emeklemeye ohh rahatim derken ayaga kalmak istedi tutunup dikiliyor. Surekli elinden tutup evi geziyoruz oda oda belim kolum kalmiyor 😂
mionku adalets bu geçiş aşaması en zoruymuş bence tam bir denge hali olmadığı için hep peşinde olmak gerekiyor dediğiniz gibi bel kol vs kalmadı 😂
oglum_ Bizde 3 Haziran ama benim Oğlum emeklemiyor hareketli sürünmeye çalışıyor ama emeklemiyor neden acaba
mionku oglum_ emekleme bir gelişim basamağı değil. Emeklemeden direkt yürüyen bebekler oluyor belki de öyle olacaktır. Hareketliyse bir problem yoktur 🌸
serenyaren Biz de 15 haziran doğumluyuz. Geri geri emekliyor ileri gidemiyor sürünüyor emekleme pozisyonundan oturmaya başlıyor sonra tekrar emekleme pozisyonuna geçiyor. Hala dişi çıkmadı
mionku serenyaren sağlıkla büyüsün 🫶 her bebek kendi hızında ilerliyor bir bakıyorsunuz sabah o hareketi yapmış oluyor 🫠 diş durumu da genetik diyorlar eşiniz ve sizinde 1 yaş sonrası mı çıkmış
serenyaren mionku 6 yaşında kızım var onun böyleyken 4 dişi vardı oğlumun daha hiç yok 🙂 evet her çocuğun gelişimi farklı oluyor. Sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil
sevgiynk 24 Haziran dogumlu 8 ay 20 günlük ve birden bambaşka bisey oldu sürekli çığlık atıp aksilik yapıyor sürekli huysuz memnuniyetsiz sonra birden gülümsüyor sonra tekrar sinir üstelik dişte çıkartıyor gece 4 de kalkıp 5 e kadar mızıldanıp uyumuyor hep paçamda yakamda çok yıprandım
mionku sevgiynk sizinki aslinda ikizler burcuna da denk gelmemiş ama 😊 bizimki de çok sakindi bu ay birden bir şeyler oldu çok mız mız sürekli istediği olmayınca bağırıyor. Geceleri de 4te uyanıp uyumak istemiyor ben zorla memede geri uyutuyorum. Galiba büyüme atagindan hepsii