Merhabalar daha önce böyle bir durum yaşiyan var mı bayadır sol kolumda ağrı vardı doktora gidiyordum stres diyorlardı Ekg tahlil falan temizdi bide ortopediye gidiyim dedim röntgen çektirdim bana omurgam da eğrilik olduğunu söyledi bu ağrı belime bacaklarıma vurmaya başlamıştı MR istedi benden bi ona da bakıcak çok korkuyorum acaba amelyata falan gidiyor mu bu süreçler kremler kas gevşetici vs verdi de