Mynameisugu bulunduğu yerdeki avukatları dolaşıp ön görüşmeler yapmasını öneririm arkadaşınıza. Bu görüşmelerde çoğu ücret talep etmiyor, haklarını neler yapabileceklerini öğrenir en azından.
Ben zamanında dört beş tanesini gezmiştim bu şekilde en iyisi olduğunu düşündüğüm biriyle tanışana kadar.
Boşanma durumunda evlilikten sonra edinilen bütün birikim ve mallar ortak paylaşılıyor, düğünde takılan ziynet eşyaları -harcanmış dahi olsalar- kadına veriliyor.
Geliri işi yoksa hem çocuklar hem kendisi için nafaka talep edebilir, ayrıca protokolde çocukların eğitim ve sağlık giderlerini babanın karşılayacağı ya da yarısını ödeyeceği şeklinde spesifik maddeler eklenebilir ki öneririm. Aldatma durumu falan işin içine girince tazminat da talep edilebiliyor.