babylove_ bizim doktorumuz o aylarda fitil önermedi bize. Önce probiyotik probiyotiğe rağmen yapmıyorsa da şurup önermişti. Sürekli fitille kaka yaptırırsanız dışarıdan bir uyaran olmadan kaka yapamaz hale geliyor çocuk. Ek gıdaya başlamıştır yediklerini bir gözden geçirseniz? Yani bir şey alerji yapıyor o yüzden kabız oluyor olabilir, çok katı besleniyor yeterince su almıyor olabilir.