papatya006 Lohusayken küçük yasine dokunulur mu bebeğimin yanına koymak istiyorum sürekli dokunabilirmiyim
Lolik papatya006 caiz değil diye biliyorum , okunmayan kuranın , yasin cüzün baş ucunda durması da çok mantıklı gelmiyor bana.
organikirmik papatya006 dini bilgim çok yok Kendi kalbimden geçen şekli ile inanıyorum doğru yanlış bilmem. Lohusalık sonuçta pis bir durum değil Rabbimin bu kadar cezalandırır gibi yasak koyması aklıma yatmaz benim o yüzden ben olsam koyarım
mamacitaa_ papatya006 anlıyorum canım. Ama bana mantıklı gelmiyor bu durumlar, çünkü dinimiz kolaylık dini. Bu kadar uffacik şeyler ne bileyim 🤷🏻♀️