Aselelis27 Merhaba kizlar 13 Şubat’ta kızımı doğurdum doğduğunda 48.5 cm boy 2880 grm kilo dogdu bugun randevuya gittgimde kilo 3500 kilo 53 cm olmus nasil kilo alimi filan devletteki doktor hicbirsey söylemedi
gzd_nhr Aselelis27 burda daha önce okuduğumda 650 gr alan bir bebeğe doktoru normal demişti canm.sadece anne sütü mü veriyorsun
forevermom Gayet iyi. Benimde kızım 2550 kg, 49 cm doğmuştu. 1 ay sonra 3500 küsur ve 54 cm olmuştu. Hemen hemen aynıyız sizinle, sağlık ocağındaki hemsire gayet iyi demişti.
Aselelis27 forevermom saglik ocagina daha gitmedim doktorda birsey demedi zaten ben kızımı giydirene kadar baska hasta almisti
Aselelis27 aysebb o zaman iyi rahatladim doktor bile degil asistandi doktor anca cok kotu durumda geliyormuş asistana hicbirsey soylemeyince merak ettim bende